.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
«بهار نارنج» حاشیه جلسه شورای شهر ساری
شمال نیوز: پنجاهمين جلسه شورای اسلامی شهر ساری شامگاه گذشته با حضور شهردار و تمامی اعضای شورای شهر ساری برگزار شد.
«بهار نارنج» حاشیه جلسه شورای شهر ساری

شمال نیوز - سیده سعیده فلاح: دکتر جمال باقری رئیس شورای شهر ساری از شهردار ساری جهت روشن شدن اذهان عمومی در خصوص احداث شهربازی، زمین زندان، زمین پادگان، و زمین مرحوم غفاری در ابتدای جاده فرح آباد توضیح خواست.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری؛ علی اکبر ذلیکانی شامگاه گذشته در جلسه علنی شورای شهر ساری که با حضور شهردار و همه ی اعضای شورای شهر ساری برگزار شد، با نطق پیش از دستور خود، نظر تمامی اعضای شورا را با مفاد این نطق جلب کرد.

عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه امسال اولین سالی است که بودجه مصوبه دوره چهارم شورای شهر ساری به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد، گفت: تصویب بودجه خوب شرط لازم و نه کافی برای توسعه مناسب و متوازن شهری و پاسخ به مطالبات انباشته مردم است.

وی افزود: انتظار این بود با توجه به جهش معنادار بودجه امسال نسبت به سال گذشته شاهد افزایش تکاپو بویژه در واحدهای درآمدی شهرداری باشیم که متاسفانه شاهد وضعیت سیستماتیک و تکرار ملال آور گذشته هستیم که نمی توان بر آن مهر تایید زد.
ذلیکانی پیشنهاد کرد: کمیسیون های تخصصی شورا با متمرکز شدن به مقوله راهکارها و سیاست های تحقق افزایش درآمد پایدار شهرداری ساری، زمینه ارتقای درآمدی شهرداری را بویژه در شش ماهه اول سال فراهم نماید.
وی تصریح کرد: هنوز هم اعتقاد دارم باید بودجه سالانه مرکز مازندران را حداقل 3 برابر بودجه کنونی بست و این امر میسر نخواهد شد مگر با ایجاد زیرساخت های مناسب.
ذلیکانی در ادامه فهرستی شامل 25بند از موارد مهم را خطاب به شهردار و شورا بیان کرد.
وی در یکی از این بندها به ایجاد فرصت برابر برای همه شهروندان در جذب نیرو چه بصورت شرکتی و چه قراردادی اشاره کرد و توضیح داد: از سال 83 تاکنون هیچ آزمون استخدامی صورت نگرفته و تمامی نیروها بصورت سلیقه ای جذب شده اند.
نائب رئيس كميسيون طرح و برنامه شوراي شهر ساري همچنین اجتناب از سفرهای خارجی غیرضروری برای اعضای شورا و کارشناسان مرتبط را متذکر شد.
وی در پایان گفت: بعنوان اعضای وشرای شهر ساری آمادگی خود را جهت مشارکت در اجرای برنامه های دولت تدبیر و امید اعلام کرده و با تحقق شعار امسال گوشه ای از مشکلات فراوان مردم بویژه بیکاری جوانان را بزداییم.

سعید نجاریان در سخنرانی 3 دقیقه ای خود، به پرداخت عوارض و آبونمان شهری در پایان هرسال اشاره کرد و گفت: تصمیمی اتخاذ شود تا پرداخت عوارض نوسازی و آبونمان شهری در شش ماهه اول سال صورت گیرد و به پایان سال کشیده نشود چراکه همه ساله شاهدیم میزان دریافتی ها کمتر از میران واقعی عوارض است.

فرامرز نقیبی در ادامه ضمن تقدیر از نطق پیش از دستور ذلیکانی متذکر شد: اين نطق به لحاظ اين كه جامع همه دغدغه هاي شورا و شهرداري بوده بايد به عنوان يك منشور در اختيار همه اعضا قرار گيرد و اجراي آن پيگيري شود .

عضو كميسيون عمران شوراي شهر ساري استمرار نهضت آسفالت را خواستار شد و از شهرداري خواست آسفالت معابر  منطقه ۳ شهر را مورد توجه ويژه قرار دهد .


دیگر عضو شورای شهر در این جلسه با اشاره به برگزاری مجمع مشورتی روسای کمیسیون های فرهنگی ایران در ساری، گفت: این مجمع فرصت خوبی برای معرفی و قابلیت ها و پتانسیل های شهرداری ساری است.
سيد مهدي احمدي پیشنهاد داد: در این مجمع پکیج مناسب فرهنگی شورای شهر ارائه شود.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره بهار نارنج در ساری بیان کرد: جشنواره بهار نارنج به نام ساری ثبت ملی شده است اما ظاهرا  ديگران دارند در صدا و سيما از آن استفاده مي كنند.
احمدی تصریح کرد: صدا و سیما هم اقدام به پخش مستقیم این برنامه ها کرده که در خورنیست.
این عضو شورای شهر ساری پیشنهاد کرد: از جناب حمیدی درخواست می شود تا جشنواره بهارنارنج را آنچنان که درخور شهر ساری است در صدا وسیما پوشش خبری دهد و به نحو احسن به اطلاع مردم برسد.

مسعود پیری در ادامه گفت: فرصت هایی چون اجلاس روساي كميسيونهاي فرهنگي و جشنواره بهار نارنج را براي معرفي قابليت هاي مركز استان در زمينه هاي مختلف بويژه گردشگري مغتنم شماریم.
وی افزود: جشنواره بهار نارنج ثبت ملی شده اما اثرهای ملی برای ما ندارد.

پیری تصریح کرد: این جشنواره به لحاظ کمی پیشرفت داشته است اما باید از لحاظ کیفی نیز آسیب شناسی شود تا در سال های آینده با کیفیت هرچه تمام تر و درخور شهر ساری برگزار شود.

سید محمد جعفری با قدرداني از همه دست اندكاران برپايي جشنواره ملي بهارنارنج بويژه شهرداري ، اين امر را فرصتي براي شناساندن قابليت هاي مركز استان دانست .

رئيس كميسيون طرح و برنامه شوراي اسلامي شهر ساري از انعقاد تفاهم نامه اي سه جانبه بين شهرداري ، شورا و دانشگاه ، تدوين طرح جامع زيباسازي شهر ساري خبر داد.

پرویز شعبانی نیز در ادامه جلسه به پروژه دنیای آرزو اشاره کرد و خواستار رفع به ابهاماتی که در این پروژه وجود دارد، شد.
وی همچنین با اشاره به برگزتری جشنواره بهار نارنج گفت: علی رغم اینکه ساری به عنوان پایتخت بهار نارنج است باید نسبت به نگهداری و مراقبت از نهال هایی که در حاشیه های شهر وجود دارد اهتمام ویژه گردد.

کوروش یوسفی با اشاره به درپیش بودن فصل تابستان گفت: در فصل تابستان حضور حتی یک مسافر هم در رونق کسب و کار شهر موثر است لذا به ستاد های تسهیلات قوی تری نیاز است.
وی در خصوص جذب نیرو اظهار داشت: جذب نیرو چه از سوی پیمانکاران و چه قراردادی باید ساماندهی شود.

علیجان شمشیربند ضمن قدر داني از مردم بخاطر استقبال شايسته اي كه از جشنواره و نمايشگاه بهار نارنج در پارك قائم ساري داشته اند به مطالب خود كه در جلسه با استاندار و مديران استان و شهرستان عنوان كرده بود اشاره كرد و گفت: ما مديران را براي پذيرايي و گپ زدن به شورا دعوت نمي كنيم

وی افزود: ما محدود به شرع نیستیم.
وی ضمن گلایه از اینکه در این جلسات نمایندگان سازمان ها فقط به ارائه گزارش عملکرد بسنده می کنند، افزود: در این جلسات به اعضای شورای شهر هم زمان صحبت داده شود تا سوالاتمان را از نمایندگان سازمان ها بپرسیم چراکه ما نماینده مردم هستیم و باید به آنان پاسخگو باشیم.

رضا پیوندی دیگر عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه در 3 دقیقه نمی توان در خصوص مسائل عمرانی حوزه تخصصی اینجانب است صحبت کرد و نتیجه ی مطلوبی هم نخواهد داشت، گفت: هویت یک شهر میراث فرهنگی آن شهر است.
وی با بیان اینکه ساري داراي آثار و ابنيه قديمي و تاريخي زيادي است افزود: نقش ما حفظ میراث فرهنگی و آثار تاریخی است.
پیوندی اذعان داشت: اگر میراث فرهنگی نمی تواند این مکان ها را حفظ کند به شهرداری واگذار کند.

شهردار ساری در این جلسه اظهار داشت: با احداث بزرگ ترین و دیدنی ترین مرکز رفاهی تفریحی شمال کشور در حاشیه رودخانه تجن ساری، مرکز مازندران به زیباترین تفرجگاه خوبان تبدیل خواهد شد.
مهدی عبوری افزود: ساماندهی ضلع غربی تجن، ایجاد پیاده روی خانوادگی، پیست دوچرخه سواری و احداث جزیره مصنوعی در این سازه تفریحی توریستی انجام می شود.
وی با بیان اینکه سند مالکیت زمین زندان ساری به سرمایه گذار واگذار شده است، افزود: به زودی با صدور پروانه، عملیات احداث مجتمع بزرگ تجاری در خیابان سلمان فارسی ساری آغاز می شود.
عبوری با اشاره به مکاتبات انجام شده شهرداری و شورای اسلامی شهر با مسئولان نیروی زمینی ارتش برای خروج پادگان از داخل شهر، گفت: هنوز پاسخ متقنی از سوی مسئولان این نیرو صورت نگرفته است.
وی همچنین با بیان اینکه مردم ساری نسبت به زیباسازی و آبادانی شهر و دیار خود اهتمام دارند، افزود: برای نخستین بار قبوض دریافت عوارض پسماند و نوسازی از شهروندان دریافت شده است.
شهردار مرکز استان در خصوص پیشنهادی مبنی بر پخش زنده اختتامیه جشنواره بهار نارنج مرکز استان در صدا وسیما اظهار داشت: باید این مسئله مشارکت مالی با صدا و سیما صورت گیرد که ما این مشارکت مالی را انجام نمی دهیم چراکه مردم منطقه همگی در جریان این رویداد بزرگ هستند.
وی با بیان اینکه نهضت آسفالت در خیابان های ساری در فصل گرم سال باید با جدیت بیشتری صورت گیرد، گفت: به لحاظ اینکه خرید قیر از طریق بورس انجام می شود، شهرداری ساری هزینه بسیاری برای خرید این فرآورده متحمل می شود.
عبوری با تاکید بر اینکه کارگروه ساماندهی نیروی انسانی در شهرداری ساری تشکیل شده است، افزود: برون سپاری فعالیت های زیباسازی و فضای سبز شهری به بخش خصوصی در سال جاری پیگیری می شود.
شهردار ساری با اشاره به اینکه ساماندهی پسماند در شهر ساری باید با جدیت دنبال شود، گفت: قصد داریم با استفاده از فناوری نانو برای نخستین بار در کشور در منطقه پشتکوه بخش چهاردانگه شهرستان ساری، مشکل شیرآبه زباله این منطقه را رفع و عملیات اجرایی این طرح با حضور رئیس سازمان محیط زیست کشور صورت می گیرد.
وی با بیان اینکه دو کنارگذر در مناطق پل گردن و بلوار 26 متری داراب ساری جهت تسهیل در رفت و آمد شهروندان خبر داد و گفت: اصلاح هندسی خیابان های سطح شهر از سوی سازمان ترافیک شهرداری ساری باید با جدیت بیشتری صورت گیرد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000292393
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 22 ارديبهشت 1393
يعني واقعا نميدونيد كه پايتخت بهار نارنج بابل هستش نه ساري..... بابا اينو خود مردم شريف ساري هم ميدون....
پاسخ ها به این نظر
سارویه 21 ارديبهشت 1393
لطفا از زبان مردم شهر ساری سخن نگویید
نا شناس 22 ارديبهشت 1393
قابل توجه برخی بابلیها (بارفروشده)متعصب باذهن کور .کسی که خوابیده باکمترین صدازدن بیدار میشود ولی کسی که خودرا به خواب زده هرکاری بااوانجام دهید بیدارنمیشود . قدمت اندک بابل کجا وقدمت ساری (بهارنارنج)بیش از هزاران سال کجا . ساری بهارنانج . دودانگه ساری
رضا علیپور 23 ارديبهشت 1393
بابل شهر بهار نارنج بوده و میمونه
مرکز استانی 23 ارديبهشت 1393
ممنون دوست من،
مردم شریف ساری شهرشونو پایتخت بهار نارنج میدونن نه شهر بهار نارنج!
behrooz 24 ارديبهشت 1393
رضا علی پور :
حرفات کاملا بی فرهنگیتو نشون میده که زیاد تعجبی نداره . اصلا گیریم اسم شهر شما بهار نارنج ولی بجز 4 تا سایت جای دیگه ای تایید نمی کنه اگر نمی دونی بدون که ساری پایتخت مرکبات استانه که شامل نارنج هم میشه ( قبل از انقلاب در اداره کشاورزی آن زمان بودم زمانی که کارشناسان خارجی آمده بودند ساری را محل کاشت درخت نارنگی و نارنج معرفی کرد و جویبار را چون سطح آبش بالا بود برای مرکبان مناسب نمی دانستند و بابل را هم تقریبا به همین دلیل مناسب مرکبات نمی دانستند و بیشتر روی محصولات سبزی و جالیزی تاکید داشتند پرونده همه آنها در اداره کل یا بنیاد مستضعفان موجود است)
پس لطفا انقدر آبروی رفته شهرتو نبر
علي 22 ارديبهشت 1393
عضومحترم شورا آقاي ذليكاني :گفتي بودجه شهرداري سه برابر بشه برادرعزيز برنامه درآمدزايي بده اصلا شما يه منبع درآمدي جديد پنجاه ميليوني تعريف كن كه اجرايي بشه .......!!!؟؟
هميشه سازمخالف ميزني فقط نقدنقد نقد مخرب كافي نيست راهكاربده
شما چند نفر رابه شهردارمعرفي نكردي معاون ....
نيروهها هم از همكارانتن
شروين وطني 22 ارديبهشت 1393
متاسفانه در چند روز اخير 40 نفر ادم تحصيلكرده وارد شهرداري شدند بدون ازمون و با پارتي اعضا شورا.هنوز به وضعيت ما رسيدگي نشده دهها نفر ديگه اوردن
نويد 22 ارديبهشت 1393
دوست ناشناس ميشه بگيد بابل چي داره؟ دريا يا جنگل؟ عزيز من بابل جز ادعا هيچ ندارد متاسفم ساري پايتخت مازندران و پايتخت بهار نارنج مازندران استان بهارنارنج است بابل هم شهربهارنارنج مثل رامسر چالوس و شهرهاي ديگر
رضا 21 ارديبهشت 1393
خدمت آقايون شوراي اسلامي و شهردار ساري عارضم كه 7 ساله بعنوان نيروي شركتي مشغول بكار مي باشم با مدرك ليسانس يك سال روزمزد و 2 سال تو فضاي سبز كارگري كردم و درحال حاضر توي يكي از ادارات شهرداري مشغولم . الان 6 ماهه كه گزينش هم شدم نه تنها من بلكه بسياري از دوستان با سابقه بيشتر و حتي كمتر از من. اما همچنان منتظر عقد قرارداد رسمي با شهرداري مي باشيم ... كي به داد ما مي خواين برسين خدا مي دونه. البته باز م شكر راضيم به رضاي خدا . هرچي كرم خودشه مارو محتاج كسي نكنه جز خودش .
پاسخ ها به این نظر
بشناس 26 ارديبهشت 1393
بزرگترین پارگ جنگلی تو مازندران رو داره
در ضمن تا سال 1368 بابلسر ، فریدونکنار،و شهرهای ساحلی برای بابل بود
مثل .... نیستیم که همه چیز مال خودشون میخوان تازه اون با دروغ
از نظر وسعت شهری هم بخوای حساب کنی ساری اندازه یه کمربندی بابل نمیشه
از نظر بخش هم بخوای حساب کنی بابل 5 تا بخش داره و نزدیک چند هزار تا روستا
از نظر اقتصادی بخوای حساب کنی فکر نکنم پول کل شهر ساری به یک روستا بابل برسه
پس خواهشن اطلاعات زیاد کن بعد حرف بزن
نا شناس 27 ارديبهشت 1393
بشناس جان معلومه مثل باقی همشهریات دچار خود بزرگ بینی کاذب شدی فکر کنم اگه ضایع نبود بابل رو میذاشتی یه سمت ترازو کل ایران میذاشتی سمت دیگه
نا شناس 21 ارديبهشت 1393
مشارکت در هزینه های شهر ی شامل همه افراد شهر بوده اما جذب نیرو فقط افراد خاص آنهم افراد بی سواد وناتوان وفرصت طلب وتامین کننده منافع گروه سودجو . عدالت وایجاد فرصت برابر برای همه شهروندان یعنی همین ....
نا شناس 21 ارديبهشت 1393
درود بر شهردار بزرگ مرکز استان برادر عبوری
درود حاج مسعود پیری.
درود سرهنگ شعبانی
درود سردار شمشیربند
درود .....درود
خداقوت
نا شناس 21 ارديبهشت 1393
بابلی ها وساروی ها به هوش باشید همه این داستان بهار نارنج فقط یک جنگ زرگریه!مسئولین و اعضای شورای شهر این شهرها با این حربه مردم شهرها را به جان هم می اندازند و تمام فکر و ذکر خودشان را به این می دهند که چطور عوارض بیشتری از مردم بگیرند و فک و فامیلهاشان را در شهرداری استخدام کنند. از من گفتن بود. شمال نیوز انصاف داشته باش و نمایش بده.
نا شناس 21 ارديبهشت 1393
ساری مرکز مرکبات کشور است نارنج هم از مرکبات است
نا شناس 21 ارديبهشت 1393
آقایون شورا زحمت می کشید اونجا تصممیمات مهم می گیرید و به فکر همه مشکلات شهر هستید! ناراحتید که چرا عوارض آخر سال پرداخت میشه باید شش ماه اول سال پرداخت بشه! نگران درختان حاشیه شهر هستید! .... برید بپرسید آیا واقعا الان موقع کاشت درخت نارنج تو سطح شهر هستش یا ...؟ نگران نیستید که این هزینه که دارید میکنید هدر نمیره؟.....
نا شناس 21 ارديبهشت 1393
این داستان بهار نانج دیگه گندش در اومده... هیچ شهری بهار نارنج نیست... هر کی پول بیشتر خرج کنه تبلیغ میکنه... نارنج کجا بود که بهار داشته باشیم... درختای کل مازندران تا چند سال دیگه از بین میره... .. تمااااام..
نا شناس 22 ارديبهشت 1393
خیلی عجیبه دکتر باقری هفته قبل جلسه بسیار مهمی با مدیران اوقاف ، نماینده مجلس ، معاون عمرانی استاندار در خصوص تعریض خیابان امامزاده عباس داشت اما در این جلسه حتی بعنوان گزارش هم هیچ اشاره ایی نکرد . اصلا پایتخت بهار نارنج بابل یا آمل یا ساری یا قائمشهر چه دردی دوا می کنه . واقعا عجیبه .یعنی حتی اشاره هم نباید می شد.؟
نا شناس 22 ارديبهشت 1393
اقای عبوری طوری از پسماند صبحت می کند که کلی برنامه داره در صورتی که سازمان پسمان جزیره دو نفر و محل اشتغال زایی شورای شهر شده
سید محمد 22 ارديبهشت 1393
قابل توجه هم استانی های عزیز :
من بابلی هستم فرقی نداردشهر بهار نارنج بابل باشد یا ساری؟ پایتحت بهار نارنج ساری باشد یا بابل؟
بیایید دست در دست هم بدهیم و استان خود را آباد کنیم و در خیابان اصلی و بین شهری درخت نارنج بکاریم و استان خود را زیبا کنیم. و جشنواره بهار نارنج را در فصل شکوفایی در جای جای استان غزیز برای جذب توریسم برگزار کنیم
ما خسته شدیم از این بابلی و ساروی کردن
به کودکان و جوانان خود الگوی دوست داشتن را بیاموزیم. من دوستان بسیار خوبی در ساری و همچنین در بابل دارم هیچ وقت هم اجازه نمی دهم(والبته در بین تحصیل کرده ها کمتر دیده می شود) در جمعی که هستم این مسایل باعث اختلاف ما هم استانیهای عزیز شود.
برای مسئولان که ادعاهای بالایی هم دارند متاسفم که به این مسائل دامن می زنند


نا شناس 22 ارديبهشت 1393
بک کلام:
فقـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــط
حــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاج
مهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدی
عبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوری

ـ
نا شناس 22 ارديبهشت 1393
من ضمن احترام به همه بابلی های عزیز و ساروی های محترم باید عض کنم آقای عبوری در قلب همه مازندرانی ها بخصوص رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بهشهر شهیدپرور جای دارد او یادگار خانواده ایست که هر چه داشت نثار این کشور و انقلاب کرد از نظر ما او محدود به ساری نیست من برادرانش را کاملا می شناختم او یادگار آنهاست سعی کنید حرمتش را داشته باشید
نا شناس 22 ارديبهشت 1393
قابل توجه ساروی ها و بابلی ها
گیریم که بهار نارنج مال هردو چه چیزی را گرفتید؟
من زمان قبل از انقلاب در اداره کشاورزی آن زمان بودم زمانی که کارشناسان خارجی آمده بودند ساری را محل کاشت درخت نارنگی و نارنج معرفی کرد و جویبار را چون سطح آبش بالا بود برای مرکبان مناسب نمی دانستند و بابل را هم تقریبا به همین دلیل مناسب مرکبات نمی دانستند و بیشتر روی محصولات سبزی و جالیزی تاکید داشتند پرونده همه آنها در اداره کل یا بنیاد مستضعفان موجود است بی خود سر ماها را درد نیاورید بروید همت کنید و همین محصولات را برای صادرات آنها کار کنید مثلا یادم هست که پنبه را در بهشهر و دشت گرگان البته کندک را هم آزمایشهای زیادی کردند اگر دقت کنید در مهدشت ساری که بیشتر کارهای آنها آنجا بو نارنجا و نارنگی های کاشت آنها هنوز هم هست ولی روی هم رفته هیچ آب و نونی برای ما نمی شود
مازندران پتانسیل بالایی دارد که متاسفانه مدیران ما توانمند نیستند در کنار همه می خواهم عرض کنم عبوری اگر سکان این استان را بگیرد با کارهایی که در ساری از خود بر جای گذاشت می تواند استان را بسازد
یک شهروند 22 ارديبهشت 1393
واقعا ما چقدر بدبخت شدیم که داریم خودمونو با ....مقایسه می کنیم آخه ما کجاو اونا کجا اصلا اونا درحدی نیستن که بخوایم جوابشونو بدیم ساری بزودی به دوران شکوهش برمی گرده واین از همین حالا شروع شده
پاسخ ها به این نظر
*** 24 ارديبهشت 1393
آره توراست می گی . با اون روگذر میدان خزر و کمربندی های متعددی که هر روز داره تو ساری افتتاح میشه و . . . واقعاً به دوران شکوهتون نزدیکین .
صابر 23 ارديبهشت 1393
آخه شیرازیه نارنجستان داره بنام قوام , که تورست می آد نه ساری ونه بابل حتی یک نارنجستان ندارند .اگه میشناسید بگید ما بریم
نا شناس 23 ارديبهشت 1393
بابلی های محترم من آقای نیاز دانشگاه آزاد و آقای موتمنی دانشگاه آزاد را قبول دارم با اینکه بابلی هستند ولی در قلب ما جای دارند حتی آرزوی ما اینست که افرای مانند ایشان سکان این استان را بگیرند اما آقای عبوری که قلب همه ماست برای ما یه چیز دیگه ای است
خدایش یار باد
رضا علیپور 23 ارديبهشت 1393
ببینید اصلا مهم نیست کی چی میگه!
وقتی بابل اسم شهرشو تابلو ورودی شهرشو به اسم بهار نارنج زد دیگه ساروی جماعت نباید اسمشو میدزدید تمام!
تابلوهارو جمع نکنین خودمون میایم جمعتون میکنیم
مهیار 23 ارديبهشت 1393
ترو خدا و برای همیشه این بازی ساروی - بابلی رو تمومش کنید انسان های فهیم و با شعور کار کرد آدم ها رو می بینند و دو صد گفته چو نیم کردار نیست ، اعضای محترم شورا به نقش حساس نظارتی خود فارغ از هر گونه جناح بندی سیاسی و برای رضای خدای متعال وحفظ حقوق مردم عمل کنند که در یوم تبلی السرائر شرمنده نشوند .سپاس
سعید 23 ارديبهشت 1393
با تشکر فراوان از اعضای شورای شهر ســــــــــــــــــــــــــــــــــاری و تشکر ویژه از شهردار محبوب ساروی ها حاج مهــــــــــــــــــــــــدی عبـــــــــــــــــــــــــوری
به امید ساری پایخــــــــــــــــــــت شمــــــــــــــــــــــــــــــال ایران
نا شناس 24 ارديبهشت 1393
آقاي ذليكاني و پيوندي زياد صحبت نكنيد براي گلويتان خوب نيست. فقط حاجي عبوري
نا شناس 24 ارديبهشت 1393
آقاي عبوري از زحمات شما متشكريم
نا شناس 24 ارديبهشت 1393
این بابل و ساری کردن، بیشتر حربه ای شده برای مسولان شهری و استانی تا مردم را از اصل بحث و موضوعات مهم دور کنند و عدم مدیریت و ضعف های خود را پنهان دارند.
نا شناس 24 ارديبهشت 1393
جنگ زرگری راه نندازید به فکر آبادانی شهر خود باشید و همدیگر را در حمایت کنید تاشهری آباد و زیبا را شاهد باشیم، حاج مهــــــــــــــــــــــــدی عبـــــــــــــــــــــــوری دوستت داریم ولی تورا به خدا دستور بفرما چاله های کوچه و خیابانها را ترمیم کند ؟؟؟؟؟
به امید ساری پایخــــــــــــــــــــت شمــــــــــــــــــــــــــــــال ایران
نا شناس 24 ارديبهشت 1393
مازندران فقط یک حاج مهدی عبوری دارد ضمن احترام به همه خواهش میکنم از عبوری به نیکی یاد کنید کاری که ایشان انجام دادند هیچکس یارای انجام آن نبود ولی او همه اینها را انجام داد
مهدي 26 ارديبهشت 1393
با سلام
ضمن تشكر از شهردار محترم و اعضاي محترم شوراي شهر بويِه جناب آقاي كوروش يوسفي
لطفا تعريض خيابانها شهر را (مشابه امامزاده يحيي )را تسريع فرماييد. بعنوان نمونه همان كوچه روبروي امامزاده يحيي كه در دل شهر و با عرض 2-3 متر بيشتر نيست و شهروندان موقع رفت و آمد عذاب زيادي مي كشند(ظاهرا اسم كوچه مقداد مي باشد)
نا شناس 25 ارديبهشت 1393
تشکر از شورا شهر و شهردار محبوب ساری

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.